Odolnosť rodinného podniku v podmienkach extrémnej neistoty často pramení nielen z pružnej štruktúry riadenia, ale i z hlbokého záväzku voči rodinnému dedičstvu a základným hodnotám. Ako inak by mohli riaditelia, predstavenstvá a rodinné rady bez tejto jasnosti a štruktúry zvládnuť zložité kompromisy, ktoré sa v týchto podmienkach objavujú?

Ako sa rozhodnú, či majú zrušiť pracovné miesta a zatvoriť staršie podniky, ktoré majú problémy? Ako sa rozhodnú, kedy majú znížiť platy a dávky alebo zrušiť dividendy, od ktorých sú členovia rodiny závislí?

Efektívna koordinácia a komunikácia sú za bežných prevádzkových podmienok samozrejmými prioritami, ale počas krízy sa stávajú nevyhnutnými, pretože vedúci predstavitelia sú nútení robiť ťažké kompromisy s obmedzenými zdrojmi, konkurenčnými programami a obmedzeným časom.

V rozhovore sa dozviete praktické rady:
✔ Prečo sa na krízu pripraviť v „dobrých časoch a za pekného počasia“
✔ Aké sú kľúčové momenty pri krízovom manažmente v rodinnej firme
✔ Kto má byť súčasťou „krízového tímu“
✔ Čo nám môže krízové obdobie priniesť po návrate do štandardného fungovania a z čoho sa poučiť

Na bezplatný rozhovor sa môžete prihlásiť na tomto linku.

Rozhovory o Rodinnom Businesse vám prinášajú pohľad do zákulisia rodinných firiem a dotýkajú sa rôznych tém z rodinného podnikateľského prostredia. Pod vedením Eriky Matwij, expertky na problematiku nástupníctva, koučky a konzultantky HR procesov, vám Rozhovory o Rodinnom Businesse
prinášajú rozhovory s odborníkmi, ako aj zástupcami rodinných firiem a venujú sa témam, ktoré pomáhajú slovenských rodinným firmám rásť, inovovať a zvládať aj tie najnáročnejšie výzvy.

Tamara Gáliková, Change Manager

Od roku 2013 je Tamara Gáliková partnerkou v Expense Reduction Analysts, kde je zodpovedná za rozvoj biznisu, ako aj klientský a projektový manažment. Ako expert sa špecializuje na oblasti marketingu, optimalizácie procesov (lean six sigma) a change management. Viac ako dvadsať rokov pracovala v odvetviach ako je manažérske vzdelávanie, FMCG, finančný sektor a služby.

Okrem iného pracovala ako marketingová riaditeľka v banke, manažérka marketingu a public relations McDonald’s Slovakia. Má skúsenosti s budovaním nových distribučných kanálov (divízia SME v SLSP, ING konto) a s vytváraním franchisingových konceptov pre bankový sektor a sektor služieb. Vyštudovala marketing a vzdelanie si doplnila prostredníctvom štúdia Master of Marketing na Tilburg University.