Dopyt po hydine u nás v porovnaní s minulým rokom vzrástol v máji o 15 percent. Spotreba jatočných kurčiat na začiatku pandémie totiž významne poklesla.
Dnes sa však vracia na pôvodné úrovne. Jedným z hráčov na trhu, ktorý pripravuje v segmente nové investície je agrokoncern Agrofert.
Babišova firma rozširuje produkciu a pripravuje nové investície. Zameriava sa najmä na živočíšnu výrobu. Väčší objem mäsa tak pôjde z Česka na vývoz do okolitých krajín.
Produkty poputujú aj k nám. Lacná zahraničná hydina však vyvára tlak na slovenských producentov, ktorí nedokážu konkurovať zahraničnému dovozu.
Rana pre potravinárov, biznis pre pôdu. Kríza zasiahla segmenty Agrofertu rozdielne
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?