zatvoriť galériu
BMW nikdy nebolo agresívnejšie, terčom je Mercedes
BMW nikdy nebolo agresívnejšie, terčom je Mercedes
Jedným z modelov. ktorými chce BMW získať späť pozíciu jednotky v prémiovom segmente je aj SUV X2.
BMW i8

BMW 4 - xenóny nahradili nové LEDky
BMW
BMW 320d GT
BMW 320d GT
BMW 5 Touring - predná časť je presne ako na sedane
BMW 5 Touring - ponúkne čiastočne autonómnu jazdu a ovládanie gestami
BMW 5 Touring - na začiatok budú 4 motory
BMW 4 - zmeny sa premietnu aj na kabriolet
BMW 4 - vzadu je nové rozloženie prvkov svetiel
BMW 4 - liftback má tiež nové svetlá
BMW 530e iPerformance - nová verzia má hybridný pohon
BMW 530e iPerformance - z bežnej siete sa nabije za 5 hodín na 50 kilometrov
BMW 530e iPerformance - celkový dojazd je až 650 kilometrov
BMW 740Le xDrive iPerformance
BMW 740Le xDrive iPerformance
BMW 740Le xDrive iPerformance
BMW 740Le xDrive iPerformance
BMW radu 5 - zadná časť je skôr evolúciou predchodcu
BMW radu 5 - v ponuke budú aj masážne sedadlá
BMW radu 5 - už od začiatku bude ponúkať viacero agregátov
BMW radu 5 - karoséria má nízky aerodynamický odpor
BMW X2 koncept - veľké otvory na prívod vzduchu pripomínajú črty ostatných BMW
BMW X2 koncept - predok je dostatočne agresívny
BMW X2 koncept - plutva na streche je otočená naopak
BMW i3 - podľa NEDC prejde až 300 kilometrov
BMW nikdy nebolo agresívnejšie, terčom je Mercedes
BMW nikdy nebolo agresívnejšie, terčom je Mercedes
BMW nikdy nebolo agresívnejšie, terčom je Mercedes
BMW nikdy nebolo agresívnejšie, terčom je Mercedes
BMW nikdy nebolo agresívnejšie, terčom je Mercedes