Heinekenu klesol zisk. Potiahol najmä Zlatý Bažant
V prvom polroku tohto roka dokázala firma zarobiť na celom svete miliardu eur.
Zdroj:
Marián Angelovič
Generálny manažér Heinekenu Rene Kruijt plánuje do portfólia firmy pridávať ďalšie novinky.
Zdroj:
Trend, Mano Strauch
Ani kľúčovej značke koncernu Zlatému Bažantovi koronakríza príliš nepriala. Celkový predaj sa v minulom roku znížil o dve percentá.
Zdroj:
heineken
Narozdiel od menších konkurentov sa síce v Heinekene dokázali udržať v zisku aj počas roka opakujúcich sa lockdownov, v porovnaní s predchádzajúcimi sezónami však išiel profit Hurbanovskej výroby prudko nadol.
Zdroj:
Heineken
Zlatý Bažant nie je jedinou značkou, ktorú u nás Hurbanovský závod produkuje. Ďalšie značky sú napríklad Corgoň a Kelt či cidery Strongbow a Lišiak zo sadu.
Zdroj:
Harmanova Andrea
Materská firma Heineken sa po niekoľkých kvartáloch straty vrátila späť do zisku.
Zdroj:
Courtney Crow
Čoraz viac sa však bude firma v súlade so svojou celosvetovou stratégiou sústreďovať na doplnkový a moderný tovar ako sú cidery, ochutené limonády či limitované edície.
Zdroj:
Heineken
Narozdiel od menších konkurentov sa síce v Heinekene dokázali udržať v zisku aj počas roka opakujúcich sa lockdownov, v porovnaní s predchádzajúcimi sezónami však išiel profit Hurbanovskej výroby prudko nadol.
Zdroj:
Heineken
Tradičné svetlé pivo bude aj naďalej tvoriť najdôležitejšiu súčasť produktovej výbavy holandského giganta.
Zdroj:
MATEJ KALINA