zatvoriť galériu
Slovenskému Heinekenu klesol zisk. Pivovar potiahol najmä Zlatý Bažant
V prvom polroku tohto roka dokázala firma zarobiť na celom svete miliardu eur.
Generálny manažér Heinekenu Rene Kruijt plánuje do portfólia firmy pridávať ďalšie novinky.
Ani kľúčovej značke koncernu Zlatému Bažantovi koronakríza príliš nepriala. Celkový predaj sa v minulom roku znížil o dve percentá.
Narozdiel od menších konkurentov sa síce v Heinekene dokázali udržať v zisku aj počas roka opakujúcich sa lockdownov, v porovnaní s predchádzajúcimi sezónami však išiel profit Hurbanovskej výroby prudko nadol.
Zlatý Bažant nie je jedinou značkou, ktorú u nás Hurbanovský závod produkuje. Ďalšie značky sú napríklad Corgoň a Kelt či cidery Strongbow a Lišiak zo sadu.
Materská firma Heineken sa po niekoľkých kvartáloch straty vrátila späť do zisku.
Čoraz viac sa však bude firma v súlade so svojou celosvetovou stratégiou sústreďovať na doplnkový a moderný tovar ako sú cidery, ochutené limonády či limitované edície.
Narozdiel od menších konkurentov sa síce v Heinekene dokázali udržať v zisku aj počas roka opakujúcich sa lockdownov, v porovnaní s predchádzajúcimi sezónami však išiel profit Hurbanovskej výroby prudko nadol.
Tradičné svetlé pivo bude aj naďalej tvoriť najdôležitejšiu súčasť produktovej výbavy holandského giganta.