Či už je politikou Zuno v každom mesiaci meniť podmienky produktov, alebo sa pre získanie klientely predsa len musí prispôsobovať trhu, banka zvyšuje úročenie vkladov. Keďže cez sporiaci účet bez viazanosti získava najväčší objem vkladov, chce sa tu „výraznejšie profilovať“.
Banka pri vstupe na trh tvrdila, že o klienta nebude bojovať cenou. Vsádzala na zrozumiteľné prostredie a zázemie materskej Raiffeisen Bank. Teraz zdôrazňuje, že jej dlhodobou filozofiou je ponúkať čo najvyššie úroky na trhu.
Úročenie na sporiacom účte bez viazanosti zvýšila Zuno z 1,3 na 1,8 percenta. Pre porovnanie, podobne neviazané sporenie v ING Bank sa úročí jedným percentom. Pri eMax plus v mBank je sadzba 1,3 % p.a., no klient je obmedzený len jedným prevodom v mesiaci zdarma.
Zuno zvýšila úrokové sadzby aj pri niektorých termínovaných vkladoch. Ročný vklad zatraktívnila o dve desatinky na 2,2 percenta. Na rovné dve percentá posunula úročenie polročného vkladu, na 1,8 percenta sadzbu pre trojmesačnú úložku. Banka už zvyšovala úroky začiatkom januára, kedy robila menšie úpravy aj v nastavení poplatkov.
Foto na titulke - Zuno