Poisťovňa Union ukončila k 30. novembru predaj poistenia prostredníctvom značky Onlia. Táto značka, ktorú spoločnosť Union prevádzkovala, ponúkala elektronicky povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie. „Rozhodli sme sa tak zo strategických dôvodov. Našu energiu chceme upriamiť k dlhodobému rozvoju značky Union,“ povedal v stanovisku generálny riaditeľ poisťovne Union Michal Špaňár. Onlia vstúpila na trh v apríli 2015.

Predaj nových poistiek sa skončil

Táto zmena znamená, že klienti už nemôžu pod končiacou značkou uzavrieť nové poistky, naďalej fungujú nástroje a služby pre existujúcich klientov. „Onlia končí len s predajom poistenia pre nových klientov. Súčasní klienti majú svoje poistenie aj naďalej platné a pokračujú za nezmenených podmienok,“ uvádza Onlia na svojom webe.

Klientska zóna na internetovej stránke Onlia.sk bude aj naďalej dostupná. Cez ňu bude možné naďalej meniť  niektoré údaje v poistnej zmluve. Ďalej bude fungovať aj internetová stránka končiacej značky, kontaktný formulár a infolinka. Zmenu pocíti približne deväťtisíc súčasných klientov. Zároveň platí, že Onlia ročne aktuálne generuje na vybranom poistnom 1,7 milióna eur ročne.

Víťazom kategórie TREND TOP Poisťovňa roka 2020 je ČSOB Poisťovňa.
Neprehliadnite

ČSOB Poisťovňa vystriedala Allianz a získala ocenenie

Funkčná je naďalej aj mobilná aplikácia. „Existujúci klienti cez ňu budú môcť nahlasovať poistné udalosti a odosielať žiadosti v prípade potreby zmeny údajov v zmluve,“ informuje spoločnosť Union v tlačovej správe.

Značka ako digitálny inkubátor

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa