Poisťovňa Union ukončila k 30. novembru predaj poistenia prostredníctvom značky Onlia. Táto značka, ktorú spoločnosť Union prevádzkovala, ponúkala elektronicky povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie. „Rozhodli sme sa tak zo strategických dôvodov. Našu energiu chceme upriamiť k dlhodobému rozvoju značky Union,“ povedal v stanovisku generálny riaditeľ poisťovne Union Michal Špaňár. Onlia vstúpila na trh v apríli 2015.
Predaj nových poistiek sa skončil
Táto zmena znamená, že klienti už nemôžu pod končiacou značkou uzavrieť nové poistky, naďalej fungujú nástroje a služby pre existujúcich klientov. „Onlia končí len s predajom poistenia pre nových klientov. Súčasní klienti majú svoje poistenie aj naďalej platné a pokračujú za nezmenených podmienok,“ uvádza Onlia na svojom webe.
Klientska zóna na internetovej stránke Onlia.sk bude aj naďalej dostupná. Cez ňu bude možné naďalej meniť niektoré údaje v poistnej zmluve. Ďalej bude fungovať aj internetová stránka končiacej značky, kontaktný formulár a infolinka. Zmenu pocíti približne deväťtisíc súčasných klientov. Zároveň platí, že Onlia ročne aktuálne generuje na vybranom poistnom 1,7 milióna eur ročne.
ČSOB Poisťovňa vystriedala Allianz a získala ocenenie
Funkčná je naďalej aj mobilná aplikácia. „Existujúci klienti cez ňu budú môcť nahlasovať poistné udalosti a odosielať žiadosti v prípade potreby zmeny údajov v zmluve,“ informuje spoločnosť Union v tlačovej správe.
Značka ako digitálny inkubátor
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?