Firma sa sústredí na vydávanie „starých hitov,“ keď využíva nostalgiu zákazníkov po osvedčených modeloch. Deklarovaná revolúcia v elektronickom obchode sa však nikdy neuskutočnila. Súčasní a bývalí zamestnanci tvrdia, že takéto firemné nastavenie narúša kultúru inovácií, vďaka ktorej sa spoločnosť Nike stala jednou z najznámejších značiek na svete.
John Hoke, riaditeľ pre inovácie uviedol, že po pandémii sa stali príliš opatrnými a spoliehali sa na staršie výrobky, ktoré sa spoľahlivo predávali. „Firma v posledných mesiacoch uskutočnila významné zmeny s cieľom preorientovať sa na predaj špičkovej obuvi,“ tvrdí J. Hoke. „Spotrebiteľom sme ponúkali to, čo poznajú a majú radi. Úlohou je samozrejme robiť to isté, ale zároveň im ukázať niečo nové, vziať ich niekam na nové miesto“.
Konkurenti ich predbehli
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?