V Colonnade veríme, že každá nepríjemnosť, nech je akokoľvek dramatická, môže mať bezpečný a pozitívny koniec. 

Sme poisťovňa, ktorá sa špecializuje na riešenia prispôsobené konkrétnemu klientovi – od ochrany v oblasti kybernetických rizík, cez poistenie podnikateľských inovácií, až po individuálne poistenia pre našich klientov. Vždy staviame na osobnom prístupe, pretože vieme, že za každou poistnou zmluvou je skutočný človek so svojimi potrebami a očakávaniami, reálny biznis so svojimi plánmi a víziami.

S klientmi sme v kontakte od prvého stretnutia, cez úvodné konzultácie, rizikové obhliadky až po prípadné riešenie poistných udalostí. Spolupráca s nimi a našimi sprostredkovateľmi nám umožňuje poskytovať spoľahlivú ochranu a pocit istoty v prípade, že poisteného postihne nemilá situácia. 

Nasledujúce príbehy poukazujú na rôzne prípady, ktoré skončili happyendom. Tieto príklady vám  priblížia našu úlohu počas náročných momentov, ktoré klienti zažívajú vo svete podnikania. 

Kybernetické poistenie: Pomocná ruka v digitálnom svete 

Dnes, viac ako kedykoľvek predtým, je pre firmy nesmierne dôležitá bezpečnosť dát a osobných údajov, ktoré spracúvajú. O to väčšou hrozbou je pre nich kybernetický útok, ktorý môže nielen poškodiť ich povesť, ale aj vážne ohroziť ich podnikanie. Preto sme v Colonnade vytvorili poistenie Cyber, ktoré kryje riziká spojené s týmito hrozbami.

Ako to vyzerá v praxi?  

Náš kolega Ivan Hollý sa vždy snaží, aby klient porozumel všetkým aspektom kybernetického poistenia. V záujme tzv. „upísania“ rizika a vytvorenia ponuky na mieru sa celý proces začína analýzou s klientom a snahou o pochopenie rizika  na našej strane. Pomáha nám dotazník, prostredníctvom ktorého klient poskytuje podrobný obraz o svojom podnikaní z pohľadu vystavenia kybernetickým rizikám a spôsobu či miere svojho zabezpečenia. Vzhľadom na odbornosť a komplexnosť tejto problematiky podávame pomocnú ruku už v tejto fáze. Všetky zúčastnené strany tak lepšie chápu, aké faktory sú dôležité z pohľadu kybernetickej bezpečnosti, pre aké prípady je Cyber poistenie určené a aké informácie, resp. opatrenia na strane klienta sú nevyhnutné pre dojednanie Cyber poistenia.

„Veľká vďaka pánovi Ivanovi Hollému za ochotu a profesionalitu. Bol ochotný zodpovedať všetky otázky klienta počas priameho online hovoru, kde mu vysvetlil, čo môže od tohto poistenia čakať a čo, naopak, poistenie nepokrýva. Táto otvorená komunikácia pomohla klientovi rozhodnúť sa a poistenie dojednať.“ — Pavol Chamilla, Comins s.r.o.

Ivan Hollý, Colonnade Insurance S.A.
Zdroj: Colonnade Insurance S.A.
Ivan Hollý, Colonnade Insurance S.A.

„S kybernetickým poistením sme doteraz nemali žiadne skúsenosti a nevedeli sme celkom, čo od toho poistenia očakávať a ako si ho dojednať. Pán Hollý nás zorientoval, prehľadne vysvetlil, o čom tento produkt je, kedy nám pomôže a čo naopak kryté nie je. Zodpovedal všetky naše otázky, previedol nás dotazníkom a na základe toho nám pripravil ponuku na mieru. Vďaka tomu sme sa rozhodli, že to má pre nás zmysel a poistili sme sa v Colonnade.“ — Peter Krišťák, konateľ Voxwise s.r.o. 

Poistenie inovácií: Podpora pre zelené technológie 

Nové technológie nás všetkých posúvajú vpred a pre mnohých z nás zlepšujú kvalitu života. No často prinášajú aj nové riziká, ktoré je potrebné identifikovať a správne poistiť. Jedným z našich klientov, ktorí nás požiadali o poistenie pre inovatívnu technológiu, je spoločnosť ORIENS s.r.o., ktorá prevádzkuje prototyp linky na recykláciu vyradených fotovoltických panelov.

Na základe žiadosti o úpravu poistných podmienok, konkrétne výnimky z požiadavky na protipožiarne zabezpečenie, vykonal náš rizikový inžinier Miloš Žernovič obhliadku prevádzky. Vďaka jeho odbornému prístupu a znalostiam sme mohli na základe zistení túto výnimku udeliť a klientovi ponúknuť relevantné riešenie, ktoré dokonale zodpovedá ich potrebám.

V konečnom dôsledku sa vždy snažíme prispôsobovať poistnému trhu a rozširujeme naše služby tak, aby čo najlepšie odrážali potreby našich klientov. Zdieľané príbehy našich klientov sú dôkazom toho, ako fungujeme v praxi – nie len ako poskytovateľ, ale aj ako partner, ktorý pomáha klientom zvládať riziká spojené s ich podnikaním. Pretože ako hovorí jedna z našich hodnôt „Pracujeme ako tím – my a klient. Neakceptujeme agresívne správanie a ceníme si lojalitu.“ 

Spoľahlivé partnerstvo: Colonnade a sprostredkovatelia poistenia 

V poisťovníctve je kľúčová spolupráca medzi klientom, sprostredkovateľom, upisovateľom a likvidátorom. V Colonnade dbáme na to, aby všetky tieto zložky spolu fungovali ako jeden tím, pretože práve kvalitná spolupráca nám umožňuje reagovať rýchlo a efektívne, čo ocení každý klient v prípade vzniku poistnej udalosti. Až to je totiž ten kľúčový moment, ktorý preverí kvalitu poistenia.

“Za posledných 8 rokov našej spolupráce s Colonnade sa spoločné zmluvy iba rozrastajú. Pravdepodobne to bude tým, že nám bolo vždy umožnené komunikovať na úrovni, ktorá nám vyhovovala – elektronicky, telefonicky, či osobne. Colonnade pre nás nie je iba poisťovňou, sú to pre nás ľudia, s ktorými spolupracujeme. Ľudia, ktorí poradia, upozornia, vysvetlia, excelentne reagujú na požiadavky, objektívne uzatvárajú poistné udalosti a zasielajú plnenie. V Colonnade sa necítime ako jeden z mnohých anonymných klientov, ale ako ich hodnotný partner.” — IMMO Service Group s.r.o., správca bytových a polyfunkčných domov

Pani Anna Weismannová z Univerzálnej maklérskej spoločnosti s.r.o. oceňuje, ako v Colonnade pristupujeme k upisovaniu a likvidácii škôd a že vďaka osobnému prístupu a promptnej komunikácii môže bez obáv odporúčať naše služby svojim klientom.

“Je pre mňa veľmi dôležité, aby som sa mohla pri mojom pro klientskom prístupe spoľahnúť na poisťovňu, ktorá poskytuje pre klientov spoľahlivé služby.” —  Anna Weismannová, Univerzálna maklérska spoločnosť, s.r.o., člen skupiny GrECo)

Osobný prístup: Klient v centre našej pozornosti 

Za každým obchodným prípadom sú ľudia, a práve táto stránka práce nás v Colonnade skutočne baví. Veríme, že úspešné poistenie je také, ktoré vzniká na základe dôkladného pochopenia potrieb klienta.