Spoje do Košíc, Prešova a Žiliny patria podľa spoločnosti medzi najvyťaženejšie. „Využili sme aj to, že boli zrušené IC vlaky na Slovensku a našim novým ranným spojom z Košíc a Prešova ponúkame aj alternatívu s prestupom na rýchlik v Žiline do Bratislavy," uviedol riaditeľ Leo Express pre Európu Peter Koehler.
Okrem Leo Expressu jazdí z českých dopravcov do Košíc súkromný RegioJet a štátne České dráhy. Od 5. marca oznámil vstup na trať Praha - Olomouc - Uherské Hradiště - Trenčín ďalší z dopravcov, spoločnosť Arriva patriaci nemeckým dráham Deutsche Bahn.
Leo Express vlani prepravil takmer 1,1 milióna cestujúcich, medziročne o 210 000 viac. V roku 2013 hospodáril so stratou 135 miliónov korún (5 miliónov eur) pri tržbách 193 miliónov Sk, novšie celoročné údaje nie sú k dispozícii.
Okrem železničného spojenia medzi Prahou a Ostravou s odbočkou do Starého Mesta u Uherského Hradišťa prevádzkuje spoločnosť spojenie do Košíc a nadväzný autobusový spoj do ukrajinského Mukačeva. Autobusové linky Leo Expressu ďalej jazdia z Ostravy do Krakova a z Prahy do Českého Krumlova cez České Budějovice.