„Dobrý deň, volám z XY banky, chceli by sme sa opýtať, ako ste spokojný so svojim osobným bankárom?“

  • Telefonát z banky tri mesiace po zrušení osobného účtu.

„Sme radi, že ste našim klientom a dovoľujeme si Vám oznámiť, že sme Vám vymenili osobného bankára.“

  • List z banky šesť mesiacov po zrušení osobného účtu.

„Zo zákona musíte vyplniť takzvaný investičný dotazník, ale aby ste nemali starosti, tak som ho vyplnila za vás.“

  • Pracovníčka banky o dotazníku, ktorý má chrániť klienta tým, že preverí jeho investičné znalosti a jeho vzťah k riziku.

„Klient si neželá prijímať peniaze na účet.“

  • Klient s pravidelnými mesačnými príjmami z cudziny požiadal banku, aby mu prestala po každej prijatej platbe posielať avízo o zahraničnej platbe, za ktoré si účtovala jedno eur. Banka nesprávne pochopila, že klient nechce, aby mu na účet chodili peniaze a preto ich vrátila odosielateľovi.

„Teraz môžete počítač bezpečne vypnúť.“

  • Hlásenie na monitore bankomatu. Slovenské bankomaty naozaj fungujú pod operačným systémom Windows.

„Na základe vašej žiadosti sme vám zrušili kreditnú kartu. Preplatok vo výške 1,2 eura si môžete vyzdvihnúť na pobočke v Banskej Bystrici, kde ste o kartu požiadali.“

  • List zaslaný klientovi na adresu trvalého pobytu v Košiciach.

„Ja vám nemám čo hovoriť o svojom súkromnom vzdelaní.”

  • Arogantná odpoveď pracovníčky banky na otázku, či vôbec absolvovala povinné odborné vzdelávanie podľa zákona.

„838 je viac než 914.“

  • Ak máte ako živnostník vysoké reálne výdavky, ale do daňového priznania ich nepriznáte, pre banku ste bonitnejší ako živnostník s rovnakým príjmom, ale reálnymi nulovými výdavkami, ktorý si však znižuje daňovú povinnosť o paušálne výdavky. Banky na rozdiel súčasného či minulých ministrov financií nechápu, že paušálne výdavky legálne znižujú daňovú povinnosť a preto svojich klientov tlačia do vyšších daní a zároveň nižších disponibilných príjmov.

„A keď zomriete, hneď vám vyplatíme 33-tisíc eur.“

  • Poistný agent už nespresnil, či likvidátor bude s kufríkom čakať mŕtveho klienta pri nebeskej bráne.