Spoločnosť ČSOB rozširuje službu Multibanking. V mobilnej aplikácii ČSOB majú klienti prehľad aj o svojich účtoch vedených v ďalších bankách. Táto služba je prístupná od minulého roka a doposiaľ bolo možné prezerať si v nej účet vedený v Tatra banke. Po novom túto možnosť majú aj klienti VÚB banky a Slovenskej sporiteľne (SLSP).
Banky lákajú klientov na „chlieb“ a hry. Ide im aj o big dáta
MultiBanking funguje v prostredí zabezpečenej mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking, do ktorej sa klient prihlasuje zadaním PIN kódu alebo biometriou. Po prihlásení si majiteľ viacerých účtov môže prezerať aj výšku disponibilných zostatkov a históriu pohybov na svojich účtoch v iných bankách. Táto technológia je k dispozícii pre operačné systémy iOS aj OS Android.
Časovo obmedzené prepojenie
Pripájanie sa k účtom v iných bankách však má dôležité obmedzenia. „Pripojenie účtu cez MultiBanking je z dôvodu legislatívy časovo obmedzené na maximálne deväťdesiat dní a prihlásenie, ako aj obnova prístupu k účtu sa realizuje po presmerovaní na stránku druhej banky,“ uviedla ČSOB banka. MultiBanking sa deaktivuje s posledným odpojeným účtom. Pre potvrdenie prihlásenia bude potrebné prihlásiť sa pomocou údajov z partnerskej banky.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?