Ak ste majiteľ firmy alebo podnikáte, určite je pre vás dôležité mať okamžitý detailný prehľad o firemných financiách. V prípade, že manažujete väčšiu firmu alebo dokonca viaceré, potrebujete financie manažovať efektívne a hlavne online. Bez ohľadu na to, či ste na rokovaní, v kancelárii alebo dokonca na letnej dovolenke. Pozreli sme sa na to, čo dokáže mobilná aplikácia Business banking od Tatra banky, ktorú využíva čoraz viac jej firemných klientov.
Plnohodnotná aplikácia a jednoduchšia autorizácia
V prvom rade treba zdôrazniť, že mobilná aplikácia poskytuje rovnaké spektrum služieb ako Business banking pre počítače. Nejedná sa teda iba o aplikáciu s niekoľkými funkcionalitami. Aplikácia dokáže plnohodnotne nahradiť desktopovú verziu.
Významným krokom vpred je tiež novinka vo forme prepojenia aplikácie Čítačka s aplikáciou Business banking. Výrazne sa tým zvýšil komfort pri potvrdzovaní platieb, podpisovaní zmlúv a pri načerpaní úverov.
Online manažment kariet na jednom mieste
Túto funkcionalitu uvítajú v každej firme, kde majú viacerí zamestnanci vydané firemné karty s rôznymi limitmi a oprávneniami v závislosti od ich pracovnej pozície vo firme. Najčastejšie ide o vodičov či nákupcov, ale môže ísť napríklad aj o vzťahových manažérov. Tí neraz realizujú obchodné stretnutia formou posedenia v reštaurácii či v kaviarni.
Online manažment kariet umožňuje kedykoľvek zvýšiť alebo naopak obmedziť limity na kartách. Osoba s príslušným oprávnením dokáže cez aplikáciu meniť aj povolené kontinenty, kde sa kartou môže platiť. V prípade núdze môže tiež kartu kedykoľvek zablokovať alebo nanovo aktivovať. To, že si kartu môžete aj pomenovať podľa vlastných preferencií pre lepší prehľad, je už len užívateľskou čerešničkou na torte.
Zobrazovanie pohybov na kreditných kartách
Doteraz bolo možné v Tatra banke prezerať pohyby na kreditnej karte len za predpokladu, že jej používateľ bol zároveň aj držiteľom karty. V najnovšej verzii aplikácie Business Banking je to umožnené už aj iným osobám s príslušným oprávnením. Uľahčuje to napríklad účtovanie služobnej cesty zamestnanca bez zbytočného odkladu a čakania na výpis z kartového účtu. Ten firma zvyčajne obdrží mailom raz za mesiac. Informácie sú takto dostupné kedykoľvek online.
Digitálne podpisovanie servisných žiadostí a online otvorenie účtu či karty
Ďalšou nepochybne vítanou novinkou je riešenie pre mnohé servisné žiadosti a úkony. Tie dnes už viete v aplikácii vybaviť bez toho, aby ste museli navštíviť pobočku. Ide napríklad o zrušenie oprávnenia osôb na konkrétnom účte, zablokovanie a zmenu limitov na karte a tiež vystavenie novej záruky. Online podpíšete otvorenie nového účtu alebo novej firemnej karty. Všetky dostupné servisné žiadosti a zmluvy viete podpísať plne digitálne prostredníctvom počítača, tabletu alebo cez mobil.