S majiteľom a prevádzkarom tejto a ďalších troch pobočiek Antonom Novotným sa stretávam neskôr. V rozhovore vysvetľuje, v čom podľa neho spočíva úspešné rýchle občerstvenie a ako sa podniká vo fastfoodovom biznise.
Milujú Slováci fast food?
Keď sa pozrieme naokolo, koľko tu vidíme ľudí, musím povedať áno.
Máte teórie, prečo si ho ľudia u nás tak obľúbili?
Na Slovensku sme boli úspešní relatívne rýchlo po otvorení, prišli sme s niečím, čo tu nebolo a čo ľudia čakali – to bol prvý impulz. Každým rokom sa počet našich hostí stále zvyšuje. Je to aj kvôli tomu, lebo sme stále atraktívni. Naša značka sama o sebe je veľkým ťahákom.
Stačilo teda otvoriť pobočku a ľudia prišli sami od seba?
V prvých rokoch, keď sme otvorili dvere, ľudia chodili sami. Samozrejme, časom sme postupne museli reagovať na to, že ľudia chceli širšiu ponuku. Začínali sme so základnou ponukou, kde boli možno štyri hamburgery. Portfólio výrobkov je teraz omnoho širšie ako pred vyše 20 rokmi. Druhá vec je, že aj reštaurácie sa zmenili. Už nemáme ten pôvodný americký dizajn, ktorý sme sa snažili napodobňovať, teraz je to skôr pop-artový interiér a stále ho prispôsobujeme súčasnej móde.
Ako by ste dnešným mladým opísali, čo znamenal fast food či McDonald’s na Slovensku v 90. rokoch?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?