Slováci nakupujú tam, kde niekomu dôverujú. A hoci im vo výraznej miere záleží na cene produktov, zvažujú pri nákupoch aj ďalšie parametre. Slovenský trh prechádza v posledných rokoch turbulentným obdobím, spotrebitelia výraznejšie zmenili nákupné zvyklosti.
Zreteľný je obrat k menej častým nákupom a v nižších množstvách, ozrejmila pre TREND Veronika Trembáčová, projektová manažérka marketingového programu Dôveryhodné značky usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services. Priznáva, že pre väčšinu nakupujúcich je bežné aj hľadanie akcií a lacnejších tovarov. Silné puto so zákazníkmi je práve v týchto zložitých časoch kľúčovým faktorom pre úspech značky.
Ako sa teda zorientovať na trhu a ktoré značky patria medzi tie najdôveryhodnejšie? Prieskumu sa zúčastnilo 700 značiek v 85 kategóriách, TREND sa na niektoré vybrané a ocenené firmy pozrel vo fotostory.