Mladý podnikateľ vyštudoval síce strategický manažment a so svojou firmou Powerlogy je v biznise so stravovaním iba dva roky, no už vlani s ňou dosiahol veľmi rýchlo métu pol miliónových tržieb.

Ale hlavne, potraviny a dobré jedlo boli pre neho najskôr veľkým koníčkom a až neskôr sa stali aj jeho živobytím. Od študentských rokov získava gastronomické vedomosti v mnohých krajinách sveta. Obyčajným ochutnávaním a informovaním sa. Ako aj školeniami u iných kulinárov.

„Ľudí sa snažím hlavne viesť k eliminácii zlých cukrov. Paradoxne, ich najlepšou náhradou sa ukazujú zdravé tuky, ktoré sú často až zbytočne démonizované,“ hovorí D. Plichta. Medzi dobré tuky zaraďuje na svojom webe okrem bio kokosového oleja aj domácu slaninu či bravčovú masť. Cieľ je jasný. Ľudia si u neho na webe čítajú o výžive a popri tom si kupujú aj jeho výrobky. Cez e-shop, čo pribudol až po samotnom rozbehu biznisu.

Príčina jeho úspechu v biznise s potravinami spočíva aj v tom, že s ním podniká inak ako väčšina služobne starších podnikateľov. Na propagovanie svojich produktov, ktoré vyvíja vo vlastnej kuchyni a potom si objednáva ich výrobu v iných závodoch, si neplatí reklamu v televíziách či rádiách. Predtým ako rozbehol predaj, sa totiž najskôr sám zviditeľnil ako odborník na výživu v televíziách i na sociálnych sieťach. Jeho e-shop na predaj potravín bol až nadstavbou slušne navštevovaného osobného blogu.

Svoje produkty nepredáva len ako tovar. To už dlho robia mnohí iní. V kombinácii s receptami, radami i príbehmi z ciest, ktoré oživuje fotografiami či videami, ponúka svoje potraviny skôr ako zážitok z dobrého jedla. Zákazníci ho vnímajú v prvom rade ako niekoho, kto im radí a inšpiruje ich, a až potom ako predajcu.

To, že predávať svoje produkty cez zážitky z dobrého jedla je jeho hlavná stratégia, potvrdzuje dodnes. Na svojej stránke nepíše len o produktoch z vlastnej dielne, ale aj o množstve iných jedál, ktoré sú zdravé. I keď jeho pochutiny so značkou Powerlogy sa do receptov tiež často zmestia.