Agentúra Bloomberg, ktorej síce ani jedna zo spoločností novú spoluprácu nepotvrdila, no ani nevyvrátila, má informácie z mnohých zdrojov zapojených do dohody. Už vlani mali niektorí obchodníci prístup k riešeniu zvanému Store Sale Measurement, ktoré umožnilo spájať online reklamu a predaje na pobočkách.

Zákazníci o ničom nevedeli, no Google si dokázal posvietiť na to, ako online reklama ovplyvňuje výdavky zákazníkov, ktoré nerobia na webe, ale v tradičných kamenných predajniach.

Keď sa na tento nástroj Bloomberg pýtal, Google odkázal, že vlani tento produkt uviedol do beta verzie a vybudoval novú kryptovaciu technológiu, ktorá neumožňuje Googlu ani jeho partnerom vidieť osobné údaje klientov. „Nemáme prístup k žiadnym osobným informáciám z kreditiek a debetných kariet našich partnerov, ani si s nimi nevymieňame osobné údaje,“ zdôraznil.

Aj Mastercard

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa