Finančná správa k 5. júlu redizajnovala portál, zaviedla automatickú autorizáciu a upravila notifikačné e-maily. Nasledovať budú zmeny aj priamo v osobnej komunikačnej zóne po prihlásení sa na portál Finančnej správy.

Prvým krokom je zlúčenie registrácie a autorizácie pre fyzické osoby podnikateľov do jedného kroku.

„Ak sa dnes fyzická osoba podnikateľ, ktorá koná sama za seba, zaregistruje na portáli s elektronickým občianskym preukazom, nemusí už žiadať samostatne o autorizáciu. V prípade dohody o elektronickom doručovaní tiež nemusí žiadať o autorizáciu,“ vysvetlila podstatu zmien Ivana Skokanová, hovorkyňa Finančnej správy.

„Chceme procesy fyzickým osobám podnikateľom uľahčiť. Ako som avizoval, najdôležitejšou zmenou je zjednotenie registrácie a autorizácie do jedného kroku. Uľahčíme tak procesy tým fyzickým osobám podnikateľom, ktorí konajú vo svojom mene. Nebudú musieť absolvovať krok autorizácie. Tú spravíme za nich,“ informoval prezident Finančnej správy František Imrecze.

Živnostník v súčastnosti dohodu o elektronickej komunikácii prinesie

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa