Kvalitné digitálne služby, ktoré nebudú stáť veľa. To sú zhruba kritériá Slovákov, podľa ktorých si vyberajú svoju banku. Navyše, pod vplyvom krízy klienti od svojej banky očakávajú, že im bude poplatky znižovať.
Hlavne nízka cena
Samotné finančné inštitúcie si uvedomujú, že budúcnosť je v digitálnom prostredí, preto sa na internet skutočne presúvajú. Svojou poplatkovou politikou tlačia klientov do toho, aby digitálne služby využívali a zdražujú úkony, ktoré vykonávajú ručne pracovníci banky v kamenných prevádzkach.
Počet zachytených falzifikátov eurobankoviek je historicky najnižší. Aj tak sú to stotisíce
Pri výbere banky je výška mesačného poplatku za vedenie účtu absolútne kľúčová. „Za najkľúčovejší faktor pri rozhodovaní, ktorú banku si vyberú, ju považujú takmer tri štvrtiny z nich,“ upozorňuje spoločnosť mBank. Odvoláva sa na prieskum, ktorý pre ňu v novembri minulého roka uskutočnila agentúra Focus na vzorke 904 respondentov. V tomto prieskume označilo cenu účtu za najdôležitejšiu okolnosť pri výbere banky až 73 percent účastníkov prieskumu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?