„Digitálne meny centrálnych bánk nie sú ničím iným ako špionážnym softvérom. Sú ako TikTok," povedal jeden z najznámejších investorov súčasnosti Robert Kiyosaki. Projekt digitálnych mien centrálnych bánk považuje za ďalší špionážny ťah vlád proti ľuďom.
Kiyosaki skritizoval prístup centrálnych bánk
Kryptomeny sa stali fenoménom, na ktorý sú centrálne banky a svetové vlády nútené reagovať. Ich plánom je vytvoriť konkurenčné digitálne meny. Autor bestselleru „Bohatý otec, chudobný otec“ tento plán ostro skritizoval.
CBDC (Central Bank Digital Currencies) považuje za špionážnu hru svetových vlád. Svoj kritický názor prezentoval v rozhlasovej relácii Rich Dad Radio Show. Okrem CBDC sa vyjadril aj k zasadnutiu Svetového ekonomického fóra z novembra 2021. Podľa investora išlo o kľúčový moment, v ktorom sa rozhodlo, že do roku 2030 sa ľudia ocitnú v situácii, keď nebudú vlastniť absolútne nič a ešte budú šťastní.
„CBDC nie je nič iné ako digitálna mena centrálnej banky, ktorá je ako špionážny softvér. Je to podobné ako TikTok. Našou úlohou je prebudiť ľudí a potom proti tejto veci bojovať pomocou rovnakej technológie," povedal R. Kiyosaki. Slávny investor ďalej povedal, že je právom ľudí bojovať proti týmto veciam pomocou vzdelávania a informácií.
Nebolo to po prvý raz, čo R. Kiyosaki kritizoval vládu USA za jej plán zaviesť CBDC alebo digitálny dolár. Predtým, 18. júla, tweetoval o Bidenovom výkonnom nariadení číslo 14067 o vytvorení digitálnej meny centrálnej banky. Povedal, že je to komunizmus vo svojej najčistejšej podobe, pričom nabádal, aby ľudia zostali v strehu a kriticky sledovali snahu americkej vlády o zavedenie digitálneho dolára.
Americký prezident Joe Biden v tomto výkonnom príkaze vyzval vládne agentúry, aby sa projektom CBDC zaoberali s najvyššou prioritou a preskúmali všetky právne a finančné aspekty, ktoré ovplyvnia amerických spotrebiteľov.
Bitcoin sa prebúdza
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?