(Aktualizované 2.12., 12:00 o vyjadrenie Tatra banky)
Dexia banka upravila od dnes prístup k internetovému bankovníctvu pre mobilné telefóny vrátane iPhonov. „Klient s prístupom do internetovej banky môže využívať službu mobilná e-Banka automaticky cez mobil. Nemusí žiadať o sprístupnenie služby, respektíve uzatvárať novú zmluvu,“ upresňuje banka v oficiálnej správe banka.
Cez mobil sa klienti dostanú k viacerým službám internetbankingu. Výnimkou sú cezhraničný platobný styk, trvalé príkazy, inkaso a prehľad o platobných kartách, ktoré aplikácia neponúka.
Prístup k internetovému bankovníctvu prispôsobila pre mobily pred vyše rokom ako prvá Tatra banka. Minulý mesiac uviedla špeciálnu aplikáciu pre iPhony, cez ktorú ale v prvých banke unikli osobné údaje o klientoch.
Záujem o podobný prístup k internetovému účtu v banke potvrdzuje fakt, že aplikácia od Tatra banky patrí stále medzi 50 najsťahovanejších pre iPhone. Podľa Borisa Gandela, hovorcu banky, si ju za mesiac stiahlo cez 4880 klientov banky napriek tomu, že k jej prvému spusteniu potrebujú špeciálnu čítačku.
Upravený prístup k internetbankingu cez mobil plánujú spustiť ešte do konca tohto roka aj ďalšie banky, medzi nimi aj najväčší hráči na trhu.
ILustračné foto na titulke - Flickr.com