Značka Orbit v rámci svojej kampane 'Oplať úsmev' venovala občianskemu združeniu Úsmev ako dar šek v hodnote takmer 24 227 eur. Suma bola vyzbieraná počas 6 týždňov kampane, kedy putovalo vždy jedno percento z ceny každého predaného balenia žuvačiek z portfólia Orbit ohrozeným deťom v starostlivosti občianskeho združenia Úsmev ako dar. Navyše sa podarilo realizovať školenia na tému dentálnej hygieny pre 989 detí a 30 sociálnych pracovníkov.
Ako informoval predseda združenia Úsmev ako dar Jozef Mikloško, zhromaždené finančné prostriedky pokryjú personálne náklady na stále sociálne pracovníčky občianskeho združenia Úsmev ako dar a ďalej budú investované do letných táborov pre deti z detských domovov. „Vyzbieraná suma 24 227 Eur prekonala naše očakávania. Som šťastná, že sa do projektu zapojilo toľko ľudí, ktorým nie je situácia znevýhodnených detí ľahostajná a prispeli kúpou žuvačiek bez cukru k ich žiarivejšiemu a šťastnejšiemu úsmevu. Oceňujem prínos kampane aj v prevencii starostlivosti o ústne zdravie,“ zhodnotila kampaň jej ambasádorka, speváčka Mária Čírová.
Práve prevencia je jedným zo spoločných menovateľov spolupráce značky Orbit a občianskeho združenia Úsmev ako dar. Značka Orbit preto nad rámec darovanej sumy už počas kampane vzdelávala deti i sociálnych pracovníkov ohľadom starostlivosti o ústne zdravie a odovzdala 600 dentálnych balíčkov. Terénni sociálni pracovníci tak môžu základy pravidelnej starostlivosti o zuby šíriť ďalej pri svojej každodennej práci s deťmi a celými rodinami a vďaka potrebným pomôckam motivovať deti k dôslednej starostlivosti o zuby. Značke Orbit sa podarilo využiť svoje rozsiahle znalosti a dlhoročné skúsenosti v oblasti starostlivosti o zdravie zubov detí aj dospelých a zároveň ťažiť z popularity žuvania v Slovenskej republike a jej vplyvu na prevenciu zubného kazu.
„Z darovanej čiastky máme ohromnú radosť a značke Orbit veľmi pekne ďakujeme! Pretože úsmev hrá kľúčovú úlohu v živote každého z nás, teší ma, že sme takto prispeli k pozitívnejšiemu vývoju detí z občianskeho združenia Úsmev ako dar,“ dodala PhDr. Mária Soboličová, PhD. manažérka pre fundraising spoločnosti Úsmev ako dar.
„Značka Orbit plánuje v rozdávaní a oplácaní úsmevov tým, ktorí to najviac potrebujú, pokračovať aj v roku 2017. Dúfame, že tých, ktorí zakúpením žuvačiek bez cukru Orbit urobili niečo nielen pre svoje zdravie, ale pomohli tiež spríjemniť prostredie deťom v občianskom združení Úsmev ako dar, a zaručili im tak kvalitnejší život, ešte pribudne. Veľmi pekne všetkým ďakujeme!“ zakončila prvý ročník kampane Jana Přerostová, group manažérka spoločnosti Mars Czech.
Na obrázku zľava Mária Čírová, ambasádorka projektu, Erika Havrilová, brend manažérka Orbit, predseda združenia Úsmev ako dar Prof. MUDr. Jozef Mikloško, PhD., Jana Přerostová, group manažérka spoločnosti Mars Czech a PhDr. Mária Soboličová, PhD. manažérka pre fundraising spoločnosti Úsmev ako dar.
Oplať úsmev Zdroj: Milan Debnár