Dômyselná cesta na pochopenie toho, prečo ľudia v okolitom svete žijú a nakupujú práve tak, ako to robia - takto, nie veľmi skromne, znie podtitul knihy medzinárodne uznávaného kultúrneho antropológa a marketingového poradcu. Clotaire Rapaille je pôvodom Francúz, ktorý dlhodobo žije v USA a strávil desaťročia štúdiom rôznych kultúr, skúmaním spotrebiteľského správania. Pôsobil ako marketingový poradca pre desiatky najväčších svetových firiem.
Podvedomý zmysel
Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať
Aktuálne číslo 01/2025VideoDve percentá HDP na obranu sú minimum, Česko sa nebráni debate o navýšeníDonald Trump vyhlásil, že členské štáty NATO by mali zvýšiť výdavky na obranu z dvoch na aspoň päť percent Trump hľadá cestičky k zavedeniu ciel. Vyhlásiť by mohol aj stav národnej ekonomickej núdzeNový colný program by hlave štátu umožnil regulovať zahraničný obchod Briti predbehli v elektromobilite Nemcov. Najviac tým môžu pomôcť slovenskej výrobe áutRast predaja elektromobilov v Spojenom kráľovstve je poháňaný predovšetkým firemnými a flotilovými zákazníkmi V Mercedese sú realisti. Automobilka upraví ciele ziskovosti smerom nadolNemecký výrobca vozidiel vníma súčasnú situáciu na trhu Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena. Predplatiť TREND |