Je úplne jedno, či máte s klientom fantastický vzťah a stretávate sa na Pohode, alebo sa len pracovne rešpektujete a rezervovane si vykáte. Každému dobre padne, ak s ním ten, komu dáva svoje peniaze, komunikuje slušne. To je to najmenej a zároveň úplný základ toho, čo môžete pre druhého urobiť.

Tu je pár zlatých pravidiel:

  1. V slove SMS sa nachádza výraz short. Nie všetci budú súhlasiť, ale podľa mňa majú byť SMS klientovi krátke a výstižné. Pokiaľ to nejde, volajte alebo napíšte mail.
  2. Pozdravom nikdy nič nepokazíte. Ani vo veľmi krátkej správe.
  3. Uistite sa, že ten komu píšete, pozná vaše číslo. Ak si nie ste istý, podpíšte sa celým menom aj názvom firmy.
  4. Plánujete volať niekomu neznámemu? Vopred pošlite krátku SMS kto ste a v akej veci budete volať. Dotyčný váš hovor prijme skôr ako neohlásený a neznámy.
  5. Preklepy, slová bez medzier, nezrozumiteľná štylistika a gramatické chyby váš imidž u klienta rozhodne nevylepšia.
  6. Výkričníky a veľké písmená pôsobia v písomnom styku väčšinou vulgárne.
  7. Používate diakritiku? Pôsobíte profesionálnejšie a slušnejšie.

Nemusíte byť extrémne formálny, ale ani nemiestne vtipkovať. Zlatá stredná cesta je najlepšia. Ak pridáte aj bezchybný pravopis, ukazujete svoju dobrú úroveň aj prostredníctvom SMS správ. Nezabúdajte na to.