Zákaznícke centrum podľa hovorcu ponúka predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty i s výberom vhodného spojenia, informácie o zľavách, cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice, ale aj iné doplnkové služby. Prostredníctvom novej prevádzky chce dopravca osloviť čo najviac zákazníkov.

„Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ zdôvodnil Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

ZSSK prevádzkuje v Bratislave tri zákaznícke centrá. Okrem Trnavského mýta ho cestujúci nájdu na Hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.

ZSSK otvorila v Bratislave nové zákaznícke centrum. Pozrite sa, ako vyzerá

Zdroj: ZSSK