Startup Lukáša Janouška a Paula Tesara sa chce stať lídrom v strednej a východnej Európe. Za rok od svojho pôsobenia sa mu to podarilo už v Českej republike. Na ďalšiu expanziu za hranicami Slovenska spoločnosť uzavrela prvé kolo seedovej investície vo výške 2,7 milióna eur od českých kapitálových fondov Rockaway Ventures Fund a Miton.

Tie doplnia pôvodné konvertibilné úvery a príspevok zakladateľov vo výške 640-tisíc eur. Ďalších 1,3 milióna eur získaných formou dlhového financovania vložia do rozšírenia svojho vozového parku. Celkovo 4,64 miliónov eur plánuje Campiri použiť na posilnenie tímu, nákup nových vozidiel a etablovanie značky na nových trhoch.

Na Slovensku chcú lovebrand

Spoločnosť okrem Slovenska už odštartovala expanziu v susednom Poľsku, tiež v Grécku. Na prelome leta a jesene je v pláne vstup na španielsky trh, pričom ďalšie krajiny budú nasledovať v druhom kvartály 2023. Práve Španielsko a Grécko majú z hľadiska karavaningu najväčší potenciál, nakoľko ide o celoročné destinácie pre cestovateľov z celého sveta.

„S Campiri máme od začiatku plány, ktoré presahujú české hranice. Investíciu preto plánujeme využiť predovšetkým na podporu expanzie a nábor skúsených ľudí do tímu na aktuálnych a nových trhoch. Okrem toho vidíme obrovský potenciál vstupu do strednej, východnej a južnej Európy.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa