Zalando nespomaľuje a po úspešnom prvom štvrťroku sa môže pochváliť tržbami za druhý štvrťrok vo výške 2,7 miliardy eur. To je o 500 miliónov eur viac oproti rovnakému obdobiu minulého roka. Okrem toho firme rástol aj hrubý objem predaného tovaru, ktorý vzrástol o 40 percent na 3,8 miliardy eur.

Rast bol podporený najmä pokračujúcim silným spotrebiteľským dopytom po online nakupovaní, za čo do určitej miery môže aj pandémia koronavírusu. Rast však podporili aj úspešné predajné akcie spoločnosti.

Prvá
Neprehliadnite

Namiesto regálov našli tablety a technológie. V Česku otvorili prvú „phygital“ predajňu

Milióny zásielok

Za posledných dvanásť mesiacov získalo Zalando viac ako desať miliónov aktívnych zákazníkov. Celkovo tak online módnu platformu ku koncu druhého štvrťroka využíva viac ako 44 miliónov zákazníkov. Spoločnosť tiež uvádza, že zákazníci čoraz častejšie navštevujú jej stránky, pričom priemerne až päť objednávok pripadá na jedného zákazníka, čo je nové historické maximum. Medziročne rástol aj počet poslaných zásielok – o 41 percent na viac ako 65 miliónov.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa