Dvojica mladých podnikateľov rozbehla v roku 2022 výrobu nápojov z trstinovej šťavy. Autor biznisového nápadu Filip Gergely a výkonný riaditeľ Huricane Foods Roman Fridrich zaznamenali za prvé tri kvartály na trhu povzbudivé výsledky a optimisticky sa pozerajú aj smerom do budúcnosti. Hovoria, že podnikať sa nedá bez toho, aby do toho človek vložil aspoň 120-percentné úsilie. V rozhovore pre TREND sa obaja zakladatelia značky podelili o svoj pohľad nielen na vlastné podnikanie, ale aj na slovenský potravinársky sektor, jeho najväčšie nedostatky, no takisto na potenciál, ktorý v ňom podľa nich drieme.

Video z celého rozhovoru je na konci pod článkom.

Ste jediná firma v strednej Európe, ktorá sa venuje v týchto zemepisných šírkach netradičnej výrobe trstinovej šťavy. Máte vôbec na trhu nejakú konkurenciu?

R.F.: Sme naozaj v strednej Európe jediní a priamu konkurenciu tu nemáme. Ale ak to vezmeme zo všeobecného hľadiska, našou konkurenciou sú medzinárodné značky, ktoré pôsobia na slovenskom trhu a sú verejne známe.

Akými zbraňami s nimi bojujete?

R.F.: Ja by som to ani nenazval bojom. Skôr sa snažíme robiť veci trošku inak, aj čo sa týka nášho marketingu. Riešime ho viacej ako entertainment, to znamená, že bližšie k zákazníkom, viac po lopate a spontánne. Tým, že my nie sme žiadna korporácia, tak sa vieme s týmito vecami viacej vyhrať. A v neposlednom rade ide samozrejme aj o kvalitu produktu. Vieme, že ňou dokážeme konkurovať týmto značkám.

F.G.: Podľa nás je dobrý produkt najsilnejšia zbraň.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa