Impulzom sú podľa neho cestujúci prevažne na medzinárodných linkách a ide o zmenu „jednotriedneho“ konceptu, aký je známy napríklad aj u nízkonákladových leteckých spoločností. Tie tiež postupne zaviedli v časti lietadla komfortnejšie miesta s ďalšími službami.

„Chceme sa rozhodnúť na začiatku roka. Bude záležať aj na výskume a ankete medzi cestujúcimi. Avšak máme signály, že niektorí by to privítali. Často treba tí, ktorí idú vlakom v biznis triede a chceli pokračovať autobusom,“ povedal A. Ondrůj.

Ak by prvá trieda vznikla, jednalo by sa pravdepodobne o dva rady, teda o osem sedadiel, ktoré by boli ďalej od seba. Okrem väčšieho miesta na nohy by cestujúci mali napríklad občerstvenie v cene. „Mohla by byť rozšírená palubná zábava, väčšia obrazovka, prípadne ďalšie vylepšenia,“ povedal A. Ondrůj.

Zmysel by prvá trieda dávala iba na medzinárodných linkách, na ktorých cesta trvá aspoň štyri hodiny. Nové autobusy budú opäť značky Irizar, pôjde však o nový model, ktorý je na európskom trhu novinkou.

Vďaka novým autobusom dopravcu niektoré vyťažené linky posilní, napríklad do Berlína, Viedne, Budapešti a Bratislavy. Nové linky by mohli vyjsť do Pobaltia, čo je pre Student Agency úplne nový región, kam zatiaľ nejazdí. Vnútroštátne linky sa chystá zavádzať dopravca tiež na Slovensku.