Milovník kečupu sa o svoj zážitok podelil s verejnosťou. „Naskenoval som si kód počas poludňajšej pauzy a bol som veľmi prekvapený, kam som sa to dostal,“ povedal stanici BBC Daniel Korell.
Odhalenie sa mu zdalo tak zábavné, že ho vyrozprával na stránke firmy na jednej zo sociálnych sietí. Ihneď sa vyrojili žarty o mládeži neprístupných kečupoch.
Firma sa háji, že kód na fľaškách kečupu bol zastaraný a nemal v úmysle odkazovať svojich zákazníkov na pornografické portály. Zároveň firma sľúbila podniknúť kroky, aby sa čosi podobného nemohlo opakovať.
Spomínaný QR kód, ktorý možno odfotiť so smartfónom a dostať sa tak na príslušnú internetovú stránku, v rokoch 2012 až 2014 odkazoval na miesto, kde firma Heinz umožňovala klientom navrhnúť si vlastnú nálepku na kečup. Ale po skončení tejto akcie si výrobca nepredložil registráciu webu.
Firma zákazníka odškodnila zásielkou kečupu. Odškodnenie vraj ponúkol aj vlastník porno stránky – za bezplatnú reklamu bezplatné pozeranie.