V Číne, ktorá je najväčším trhom Volkswagenu, sa odbyt vozidiel značky VW zvýšil o takmer šesť percent na 3,18 milióna. Prvýkrát tak prekonal trojmiliónovú hranicu.
V Severnej Amerike odbyt vzrástol o takmer dve percentá a v Južnej Amerike sa zvýšil dokonca o 25 percent. V západnej Európe medzitým klesol o 2,5 percenta.
Koncern Volkswagen zahŕňa aj množstvo ďalších značiek, napríklad Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche či Seat. Jeho súčasťou je tiež Škoda Auto. Údaje o súhrnnom predaji všetkých koncernových značiek za minulý rok skupina Volkswagen zatiaľ nezverejnila.
Priaznivé výsledky značky VW, ktorá sa na celkovom predaji skupiny podieľa takmer 60 percentami, by koncernu Volkswagen mohli pomôcť k tomu, aby v tomto roku opäť prekonali konkurentov z Toyoty, upozorňuje agentúra Reuters.
Toyota minulý mesiac uviedla, že svoj minuloročný predaj odhaduje na 10,5 milióna vozidiel. Volkswagen by mal údaje o súhrnnom koncernovom predaji zverejniť v stredu.