Ferrari zaznamenalo v 1. polroku z každého predaného auta prevádzkový zisk 69-tisíc eur, v prípade automobilky Jaguar-Landrover to bolo len 800 eur. Tesla a Bentley, naopak, na každom vozidle prerábajú, tvrdí Dudenhöfferova štúdia.

Prémiové značky Mercedes, BMW a Audi majú z predaného auta zisk pred úrokmi a zdanením okolo 3-tisíc eur. O niečo za nimi zaostáva Volvo. Naopak, strata Tesly pri každom predanom elektromobile predstavuje 11-tisíc eur.

Porsche je podľa štúdie v porovnaní s Mercedesom, Audi a BMW výrazne ziskovejšie a nachádza sa v inej lige. Obrat z jedného vozidla predstavuje v priemere 91-tisíc eur a zisk takmer 17-tisíc eur. Priemerné Maserati je o niečo lacnejšie a prináša prevádzkový zisk vo výške necelých 5-tisíc eur.

Ferrari je s veľkým náskokom najziskovejšou značkou. Priemerne dostane za každé predané auto 280-tisíc eur, a prevádzkový zisk predstavuje 69-tisíc eur. Hlboko v červených číslach zostáva so svojimi luxusnými autami Bentley. Strata na vozidlo dosahuje podľa Dudenhöffera 17-tisíc eur.