Spoločnosť Ola je s trhovou hodnotou 5 milárd dolárov tretí najhodnotnejší startup v Indii po internetových obchodoch Flipkart a Snapdeal, pričom jej hodnota a počet prepravených osôb neustále rastie. 

Ako uvádza spoločnosť Ola vo svojom vyhlásení, v súčasnosti má viac ako milión rezervačných žiadostí denne, 350-tisíc registrovaných vozidiel a pôsobí v 102 indických mestách.

Ola sa sústreďuje hlavne na Indiu, pretože rastové príležitosti sú v tejto krajine obrovské. India bude mať čoskoro najväčšiu populáciu na svete, pričom má ale nízku úroveň vlastníctva automobilov.

O financovanie spoločnosti Ola má záujem viacero investorov ako Tiger Global, SoftBank alebo najväčšia čínska aplikácia na sprostredkovanie dopravy Didi Kuaidi, píše server Forbes. Len minulý týždeň firma získala od investorov injekciu vo výške pol miliardy dolárov.

Na porovnanie, indický Uber pôsobí v súčasnosti v 22 indických mestách, čo je viac ako v ktorejkoľvek inej krajine okrem USA a v roku 2016 tam chce sprostredkovať milión jázd.

Ola má oproti konkurencii výhodu v dobrej znalosti trhu, možnosti platby aj v hotovosti a v ovládaní regionálnych jazykov.

Podľa výkonného riaditeľa a spoluzakladateľa spoločnosti Ola - Bhavisha Aggarwala „Ola prinesie inovácie nielen v oblasti osobnej dopravy, ale aj v mobilných digitálnych platbách“. Spoločnosť nedávno spustila samostatnú mobilnú peňažnú aplikáciu Ola Money, ktorá umožňuje používateľom úhradu za dopravu, dobíjanie mobilných telefónov a online nakupovanie.