Spoločnosť od svojho vzniku v roku 2006 nikdy nevykázala zisk. Jej celková strata odvtedy dosiahla 419 miliónov dolárov. V tohtoročnom prvom polroku firma prerobila 69,3 milióna dolárov, čo je o 40 percent viac ako v rovnakom období vlaňajška. Za celý rok 2012 predstavovala čistá strata firmy 79 miliónov dolárov. Môže za to prevažne spomaľovanie pribúdania nových používateľov a klesajúce ceny reklamy.

Tržby sa však za prvých šesť mesiacov tohto roka viac než zdvojnásobili na 254 miliónov dolárov. Za celý predchádzajúci rok predstavovali takmer 317 miliónov dolárov, rok predtým boli vo výške 106 miliónov dolárov.

Spoločnosť tvrdí, že väčšinu jej reklamných príjmov už tvorí mobilná reklama. Príjmy z nej rýchlo rastú, keď až 65 percent tržieb z reklamy malo pochádzať zo zobrazení v smartfónoch a tabletoch.

Twitter tak má v percentuálnom vyjadrení lepšiu pozíciu v porovnaní s konkurenciou, napríklad tržby z mobilnej reklamy Facebooku predstavovali v poslednom štvrťroku 41 percent jej všetkých reklamných príjmov. Pre najväčšiu sociálnu sieť bol nárast tržieb z mobilnej reklamy hlavným impulzom, ktorý v júli naštartoval prudký rast ceny jej akcií.

V porovnaní s Facebookom má však Twitter podstatne menej používateľov a aj menšie tržby po rozrátaní na hlavu. V čase, keď sieť Marka Zuckerberga žiadala o vstup na burzu, vykázala zisk za rok 2011 vo výške jednej miliardy dolárov.

Najväčším akcionárom Twitteru je jeho spoluzakladateľ a bývalý generálny riaditeľ Evan Williams, ktorý vlastní 12 percent. Spoločnosť rizikového kapitálu Benchmark Capital, ktorá má za sebou viaceré investície do úspešných start-upov ako eBay či Instagram, drží v rukách 6,7 percenta a tvorca Twitteru Jack Dorsey vlastní 4,9 percenta akcií. Ďalšie spoločnosti rozvojového kapitálu Rizvi Traverse, Spark Capital, Union Square Ventures a DST Global vlastnia každá minimálne päť percent akcií.

Twitter je bezplatnou službou, prostredníctvom ktorej si užívatelia môžu oznamovať odkazy v správach dlhých do 140 znakov. Spoločnosť uviedla, že má v súčasnosti vyše 218 miliónov aktívnych používateľov, ktorí posielajú 500 miliónov správ denne. Medziročne narástol ich počet o 133 miliónov.