1. Volty namiesto ľudí? Volkswagen (ne)zmení názov
Hoci sa sprvu zdalo, že krátko pred 1. aprílom by mohlo ísť o žart alebo cielenú marketingovú kampaň, viaceré zdroje potvrdzovali, že zmena názvu značky Volkswagen na Voltswagen môže byť realitou. Nakoniec sa zdá, že nejde o skutočnosť a opak je predsa len pravdou.
Mnohé zahraničné médiá v ostatných dňoch dokonca potvrdzovali z overených zdrojov, že zmena názvu sa má reálne udiať na vybraných trhoch, ako napríklad v Spojených štátoch. Vyplývalo to dokonca aj z tlačovej správy, ktorá sa začiatkom týždňa nakrátko a pravdepodobne omylom objavila na webovej stránke skupiny.
Hovorca americkej divízie Volkswagenu Brendan Bradley správu nechcel komentovať. Aktuálne je však čoraz viac zrejmé, že rozruch bol len marketingovým ťahom.
Top udalosti v automotive: Týždeň Volkswagenu a problémy s čipmi
Zmena názvu by však mohla byť dobrým predajným krokom, keďže Volkswagen sa usiluje nielen v Amerike o zásadný prechod k elektromobilite, na čo nový názov priamo odkazuje. Na americkom trhu a v anglickom jazyku by takýto nový názov aj lepšie korešpondoval s ponukou elektrických modelov od nemeckého výrobcu.
Televízia CNBC dokonca uviedla, že v takomto prípade by americký Voltswagen zostal prevádzkovou jednotkou väčšej americkej skupiny Volkswagen.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?