1. Aj Volvo chce byť čisto elektrickou značkou
Švédi nemôžu v elektrickej mobilite zaostávať. Obzvlášť, ak sa od ich vlajkovej automobilovej značky Volvo očakáva, že bude lídrom elektromobility a rozšíri svoje portfólio elektromobilov.
Najnovšie spoločnosť Volvo Cars predstavila nový elektromobil a potvrdila, čo už koncom roka naznačil generálny riaditeľ Hakan Samuelsson, že automobilka bude do roku 2030 značkou s vozidlami iba na elektrický pohon.
Top udalosti v automobilovom svete: Výpadky trápia veľkých a Škoda chce nový elektromobil
Zároveň v predchádzajúcom týždni uviedla, že všetky budúce elektromobily chce predávať výlučne online. Šéf značky dodal, že Volvo očakáva profit aj zo svojho zvýšeného dôrazu na udržateľnosť.
„Táto stratégia nás urobila ziskovejšími,“ uviedol H. Samuelsson. „Prečo by sme mali považovať tento vývoj za niečo negatívne? Vnímame ho ako príležitosť,“ uzavrel. Zároveň predpokladá, že Volvo predá svoj posledný benzínovo-elektrický hybrid v roku 2029 a očakáva, že jeho konečný dieselový model sa bude dopredávať ešte skôr.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?