Česko-slovenskej teniskovej značke Footshop sa v posledných rokoch darilo. Koncom roka 2021 však prišlo ochladenie trhu a spolu s ním aj kríza. Spoločnosť musela prepúšťať, zatvárala obchody a po roku a pol v úzadí sa do riadenia firmy vrátil jej zakladateľ Peter Hajduček. Firma musela spraviť viaceré opatrenia, aby sa ju podarilo zachrániť. Najdôležitejšie bolo získať dôveru investorov, bánk, zamestnancov a manažmentu.

Pokrok k lepšiemu

Zdá sa, že Footshop má už najhoršie za sebou. Rok 2022 uzavrel spolu so spoločnosťou Queens s obratom vyše jednej miliardy českých korún, čo je v prepočte viac ako 41 miliónov eur. Firme sa tiež podarilo dosiahnuť prevádzkový zisk v kladných číslach a do roka 2023 vstupuje s plánmi otvárania nových kamenných predajní.

„Hoci bol rok 2022 rokom zložitých geopolitických a makroekonomických udalostí, budem naň spomínať ako na veľký rok v histórii Footshopu a Queensu. Náš tím sa posilnil a vďaka tomu sme zlepšili mnohé interné procesy v spoločnosti a celkovo sme dosiahli výrazný pokrok k lepšiemu,“ zhodnotil uplynulý rok P. Hajduček, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Footshop.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa