Blíži sa čas radosti a veselosti. V bedlivom očakávaní si deti aj niektorí dospelí krátia čas otváraním políčok na adventnom kalendári. Čas pokročil a obyčajné čokoládky nahradili v okienkach drobné hračky či kozmetika. 

Pre vyznávačov štýlu „go big or go home“ výrobca legendárnych šperkov Tiffany prišiel s ešte legendárnejším nápadom. Adventným kalendárom za 112-tisíc dolárov obsahujúcim všetko, čo k životu nepotrebujete. 

Začalo sa to kolekciou Everyday objects. Tá zahŕňa

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa