Na začiatku septembra uvedie Nestlé na trh nový rad káv Starbucks, ktorý si budú môcť spotrebitelia kúpiť v obchodných reťazcoch, vybraných elektro obchodoch a tiež online. Pripravuje varianty praženej, mletej kávy a kapsúl Nescafé Dolce Gusto. Nestlé tento krok vysvetľuje zvyšujúcim sa záujmom o „kvalitnú a dostupnú kávu“. Partnerstvom so Starbucksom si chce posilniť pozíciu na trhu. Do jeho portfólia už patria aj Nescafé a Nespresso.

Až 93 percent všetkých vypitých šálok tohto obľúbeného nápoja je pripravených z kávy zakúpenej v maloobchode a prémiový segment rastie. Na jar tohto roka uviedli kávu Starbucks na viacerých trhoch západnej Európy a podľa Nestlé výsledky predaja dopadli nad očakávania pozitívne. Obdobný vývoj očakáva taktiež na území Slovenskej republiky.

Kávy typu Arabica budú dostupné v troch praženiach, na ktoré sú zákazníci zvyknutí z predajní (blonde, medium, dark roast). V rámci kapsúl budú v regáloch dostupné variácie na prípravu espressa, americana, latte macchiata, capuccina a caramel macchiata.

Geograficky dostupnejší

TREND oslovil aj konkurenčné reťazce s otázkou, či nechystajú podobný krok. 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa