Starbucks postupne obsadil najvychytenejšie bratislavské nákupné centrá. V roku 2016 štartoval prvou slovenskou kaviarňou v petržalskom Auparku, po nej postupne pridal Euroveu, Avion a Central. Je to trochu iný prístup než v západnom svete, kde sa kaviarne tlačia skôr do centier miest.
„Starbucks si našiel svojich stálych zákazníkov a stal sa súčasťou kávovej kultúry na Slovensku,“ hodnotí po dvoch rokoch kaviarenského konceptu na slovenskom trhu Lukáš Porazil, regionálny riaditeľ spoločnosti AmRest pre Slovensko, Česko a Maďarsko.
Zdroj: SITA / AP
Piaty slovenský Starbucks sa nachádza na prvom podlaží Bory Mall hneď oproti hlavnému vstupu, jeho zeleno-biele logo hneď udrie do očí prichádzajúcim návštevníkom. Kaviareň má rozlohu 138 štvorcových metrov a poskytuje takmer päťdesiat miest na sedenie.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?