Zelený pohár obsahuje mozaiku vyše sto ľudí, medzi ktorými nesmú chýbať kávový farmár či barista. Šéf firmy Howard Schultz uviedol, že v časoch rozkolu chcú priniesť symbol, ktorý by slúžil ako „pripomienka našich zdieľaných hodnôt.“
Na sociálnych sieťach sa medzitým rozprúdila diskusia, či nový pohár nahradí červený, ktorý firma uviedla vlani o takomto čase a mnohí jeho dizajn kritizovali kvôli tomu, že vystihoval len málo zo sviatočného ducha. Objavili sa však už nové snímky tohtoročného červeného pohára a ten vianočných motívov obsahuje viac.
Here's a sneak peak at this years @Starbucks #Redcup! I hope @wordsfromwags and I don't have to answer this ? again! https://t.co/C5EwdYkXfc pic.twitter.com/MyQMIz2RYd
— Rick Smith (@RickSmith) 2. novembra 2016
H. Schultz zároveň podľa The Seattle Times načrtol aj nové stratégie v Číne, kde by po novom chceli do roku 2021 mať 5-tisíc prevádzok. Čínsky trh by podľa jeho slov postupne mal predstihnúť aj ten americký.
V súčasnosti má kaviarenský reťazec, ktorý vznikol v Seattle v Číne 2 300 prevádzok. Novinkou je aj menovanie Belindy Wongovej do pozície CEO Starbucks China.