V tejto fáze pôjde zatiaľ len o jednu slovenskú prevádzku. „Postupne však budeme vyhľadávať i ďalšie príležitosti a možnosti na expanziu, zatiaľ však iba pre Bratislavu,“ hovorí pre TREND.sk marketingová manažérka Costa Coffee pre Česko a Slovensko Eva Kulhánková.
Bratislavská prevádzka prinesie pätnásť pracovných miest. Baristi budú kávu pripravovať ručne, s použitím pákových strojov.
Držiteľom masterfranchise pre značku Costa Coffee na Slovensku je česká vetva francúzskej skupiny Lagardère Travel Retail. Franchising na ňu však ďalej posúvať nebude.
Kým na Slovensku bude mať Costa Coffee zatiaľ len jednu prevádzku, v Českej republike ich má už vyše štyridsať. U našich západných susedov zastrešuje Lagardère aj množstvo iných značiek.
Napríklad niekoľko fresh barov štiav Ugo, predajní pečiva Hello!, časopisov Relay, reťazec Burger King na Letisku Václava Havla Praha a mnoho ďalších.
Ako pre TREND.sk uviedol country manager Lagardère pre Slovensko Peter Krajčovič, ďalšou značkou, s ktorou chce skupina preniknúť na slovenský trh, je francúzske pekárstvo Paul so 130-ročnou históriou. V Prahe zastrešuje už takmer dvadsať jeho prevádzok.