Česká automobilka patriaca do nemeckého koncernu Volkswagen sa naplno púšťa do elektromobility. Po veľkom úspechu svojej elektrickej prvotiny na novej platforme, modelu Enyaq, avizuje šéf Škoda Auto Thomas Schäfer plán uviesť tri nové elektromobily na európsky trh.

Škoda Enyaq iV 80.
Neprehliadnite

Supernovinka Škoda Enyaq iV 80 prekvapila spotrebou, jej najsilnejšou stránkou je ale niečo iné

Malo by sa tak stať už v najbližších rokoch, pričom kľúčové pre elektromobilitu a európsku klientelu je, že pôjde o lacnejšie modely, než do akej cenovej úrovne patrí model Enyaq.

Škoda sa aj týmto krokom a na vlne novej stratégie NextLevel chce do roku 2030 stať zároveň piatou najlepšie sa predávajúcou značkou v Európe.

Enyaq prešiel testom

Pre dosiahnutie tohto cieľa Škoda plánuje vďaka novej stratégii zvýšiť do roku 2030 podiel predávaných elektrických vozidiel na európskom trhu až na 70 percent.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa