Tomáš Beniak je generálnym riaditeľom Woltu Slovensko necelý rok. Prišiel do rozbehnutej pandemickej situácie. V rozhovore hovorí, že tržby síce donáškovým spoločnostiam počas pandémie stúpli, no nie toľko, ako očakávali.
- V rozhovore sa dozviete
- prečo nemožno pomôcť reštauráciám znižovaním provízií
- prečo sa obyvateľ Dúbravky nemôže objednať jedlo z reštaurácie v Starom meste
- či to niekedy bude možné
- či klesne záujem o donášku jedla po pandémii
- koľko z 15 eurovej objednávky v aplikácii ide reálne reštaurácii
V septembri pribludla na slovenskom trhu ďalšia známa donášková služba z dielne Delivery Hero - Foodpanda. Na tak malú krajinu, akou je Slovensko, sa môže tento prírastok javiť ako priliaty olej do ohňa, čo sa týka konkurenčného boja. „Áno, je tu toho veľa. A silný konkurenčný boj už začína aj v regiónoch," vysvetlil T. Beniak.
Na Wolt markety by sa Bratislavčania sťažovať nemali
Do Bratislavy prichádzajú s novým konceptom, ktorý mienia započať do konca roka. „V priebehu dvoch mesiacov sprístupníme službu Wolt Market. Miesta, kde vybudujeme sklady už máme vymyslené," hovorí šéf Woltu. Do takéhoto marketu ale zákazník nebude môcť vstúpiť, ani si urobiť bežný nákup.
Mnoho Bratislavčanov, prevažne tých zo Starého mesta, sa na sklady potravín sťažuje. Nechcú, aby pod ich oknami denno-denne stáli autá a riešili náročnú logistiku a dopĺňanie tovaru. T. Beniak síce priznal, že minimálne dva sklady v Starom meste pribudnú, no ich veľkosť by nemala byť väčšia ako stredný kancelársky priestor a určite nebudú umiestnené v úzkom centre mesta, a teda na uliciach ako Grösslingová či jej podobné.
Celý rozhovor
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?