A. Reimold nastúpil do čela slovenskej dcéry v januári 2012, keď preberal funkciu po Andreasovi Tostmannovi. Jeho pôsobenie na Slovensku je spojené s expanziou tunajších fabrík. Na roky 2012 až 2016 totiž materský koncern naplánoval pre slovenské závody investície v celkovej výške 1,5 miliardy eur. Ku koncu vlaňajška odišlo du tunajších fabrík už dve tretiny z tejto sumy.

A. Reimold prevzal závod v čase, keď sa už naplno rozbehla produkcia malých mestských vozidiel New Small Family. Kým v roku 2011 tu Volkswagen vyrobil 210-tisíc vozidiel, o rok neskôr už takmer dvojnásobok. V rovnakom období spoločnosť zároveň prudko zvýšila počet zamestnancov o takmer dva a pol tisíca. Ku koncu minulého roka Volkswagen na Slovensku zamestnával 9 900 zamestnancov a vyrobil necelých 395-tisíc vozidiel.

Počas pôsobenia A. Reimolda na čele slovenského Volkswagenu vyrástla v Bratislave nová karosáreň určená pre Audi Q7, v Stupave pribudol nový závod na výrobu nástrojov. Aktuálne je vo výstavbe ďalšia karosáreň pre Porsche Cayenne za pol miliardy eur a v prípravnej fáze je už aj nová výrobná hala.

Aktuálne zmeny na čele Porsche súvisia s emisným škandálom Volkswagenu, pod ktorý luxusná značka patrí. Nemecký koncern sa po obvinení americkou Agentúrou pre ochranu životného prostredia (EPA) v polovici septembra tohto roku priznal, že do viac ako 11 miliónov dieselových motorov nainštaloval špeciálny softvér, ktorý umožnil automobilke podvodne obchádzať prísne emisné testy.

Odhalenie uvrhlo koncern do najväčšej krízy v jeho 78-ročnej histórii a spustilo personálne zemetrasenie, ktoré zasiahlo aj dlhoročného predsedu predstavenstva Volkswagenu Martina Winterkorna. Na jeho miesto nastúpil práve dovtedajší šéf Porsche AG Matthias Müller. A. Reimold na pozícii šéfa výroby Porsche vystrieda Olivera Blumeho, ktorý je od októbra predsedom predstavenstva luxusnej značky.