Spojená spoločnosť by mala celkovo 18-tisíc reštaurácií v stovke krajín sveta a jej trhová kapitalizácia by sa pohybovala okolo 18 miliárd dolárov. Značky Burger King a Tim Hortons by naďalej fungovali oddelene. 

Transakcia má zahŕňať presun ústredia Burger King zo Spojených štátov do Kanady, čo firme zníži daňové povinnosti. Na množstvo nedávnych prípadov presunov centrál amerických nadnárodných firiem z USA reagovala kriticky americká vláda aj prezident Barack Obama, ktorý naznačil, že proti tomu pripravuje administratívne opatrenia. 

K presunom centrál z USA núti firmy s veľkými zahraničnými operáciami to, že tam zdaňujú raz už zdanené zisky zahraničných pobočiek. Väčšina ostatných krajín naopak uplatňuje teritorálny systém, v ktorom sa zdaňujú len príjmy dosiahnuté na ich pôde, čo americké spoločnosti znevýhodňuje. Americká daň z firemných príjmov navyše zostáva na 35 percentách, čo je jedna z najvyšších sadzieb vo vyspelom svete. 

Burger King s ústredím v Miami prevádzkuje v 79 krajinách sveta vyše 13-tisíc reštaurácií, absolútnu väčšinu franšízových. Tim Hortons má 3 588 reštaurácií v Kanade, 859 v USA a 32 v krajinách okolo Perzského zálivu. 

Burger King otvoril svoju prvú reštauráciu v Miami v roku 1954.