Podmienka má však ešte jednu podmienku: ruské ministerstvo spravodlivosti musí na to schváliť nové predpisy. Ich návrh je na ministerstve už dlhšie, podľa byrokratického postupu by mali byť schválené do dvoch mesiacov.
Pre aerolinky je to šibeničný termín. Sú z Ruska, ktoré nie je členom Európskej únie, preto lietanie na letiská únie nemôžu jednoducho oznámiť, ale potrebujú oficiálne povolenia konkrétnej krajiny.
Kým lowcosti z krajín únie začínajú predaj leteniek najmenej štvrť roka pre začiatkom lietania, Pobeda to musí zvládnuť za niekoľko týždňov. Lety napríklad o Chambéry vo francúzskych a Salzburgu v rakúskych Alpách sú atraktívne v zimnej lyžiarskej sezóne a linky treba náležite spropagovať u touroperátorov aj individuálnych turistov.
Podľa niektorých predajcov leteniek v Bratislave, začiatok letov do slovenského hlavného mesta problém nerobí, lebo Rusi si zvykli používať spojenie do Viedne. Navyše linky Aeroflotu, UTair a v dávnejšej minulosti aj Slovenských aerolínií nelietali denne a aj tak mali problém s dostatočným počtom cestujúcich aj v menších lietadlách, než je 189-miestny Boeing 737 Pobedy.
Niektorí predajcovia usudzujú, že namiesto denného spojenia bude sa medzi Moskvou a Bratislavou aspoň spočiatku lietať iba v niektoré dni v týždni. Na webe Pobedy sa informácie o „omilostených“ linkách ešte neobjavili.