Firma zároveň upozornila, že nepriaznivý vývoj menových kurzov v jej hospodárení prevážil nad priaznivým vplyvom z blížiacich sa futbalových majstrovstiev sveta.

Štvrťročné tržby klesli o viac ako sedem percent na 725,7 milióna eur, a to najmä kvôli silnému kurzu eura. Bez zahrnutia negatívneho vplyvu slabších mien niektorých krajín, napríklad Ruska, Turecka a Japonska, klesli tržby o 0,5 percenta.

Firma okrem toho podľa agentúry Reuters potvrdila, že v celom tomto roku by sa tržby mali udržať približne na úrovni tržieb z minulého roka.

Puma, ktorá v posledných rokoch čím ďalej viac zaostávala za konkurenčnými spoločnosťami, akými sú Nike či Adidas, sa teraz snaží vylepšiť si imidž rozsiahlymi investíciami do marketingu a sponzorstva.

Puma plánuje v auguste odštartovať svoju dosiaľ najväčšiu reklamnú kampaň, do ktorej sa zapoja viacerí športovci, napríklad šprintér Usain Bolt, futbalista Mario Balotelli alebo golfový hráč Rickie Fowler.