Dohoda počíta s výrobou 100-tisíc vozidiel ročne. Autá má PSA montovať v rámci spoločného podniku s automobilkou Hindustan Motor Finance Corporation, ktorá patrí do konglomerátu Birla. PSA investuje do podniku 100 miliónov eur. Automobilka rovnako vytvorí spoločný podnik s výrobcom súčiastok pre prevodovky AVTEC, ktorý je rovnako súčasťou konglomerátu Birla.
PSA je podľa predaja treťou najväčšou automobilkou v Európe. Spoločnosť sa snaží expandovať do zahraničia, pretože jej vysoká závislosť od slabého európskeho trhu ju v roku 2014 priviedla až na pokraj kolapsu a pri záchrane jej musela pomôcť vláda.
Od tej doby sa síce automobilka oživila, problémy však zanechali vo firme svoju trvalú stopu a vedenie firmy sa snaží urobiť všetko pre to, aby sa to nezopakovalo. Generálny riaditeľ Carlos Tavares vlani FT povedal, že spoločnosť takmer zaplatila svojím životom za to, že sa zamerala na Európu a je pre ňu dôležitá expanzia, ktorá by ju ochránila pred akoukoľvek regionálnou krízou. Automobilka nedávno posilnila svoje operácie v Číne.
PSA sa naposledy pokúsila vstúpiť na indický trh pred viac ako 20 rokmi prostredníctvom spolupráce s indickou Premier Automobiles. Tá však skončila po troch rokoch v roku 1997.
PSA dúfa, že tentokrát sa India stane jej pohonom rastu. Predaj áut v Indii by podľa odhadov spoločnosti IHS Markit mal do roku 2025 vzrásť na osem až desať miliónov kusov z vlaňajších 3 miliónov.