Vedenie automobilky vo vnútorných dokumentoch uviedlo, že neistota okolo brexitu, teda odchodu Veľkej Británie z EÚ, a pokles predaja vozidiel s naftovým motorom znamenajú, že PSA bude musieť byť obozretná.
PSA musel v roku 2014 finančne podporiť štát a čínska spoločnosť Dongfeng. Každý zo subjektov v súčasnosti vlastní v automobilke podiel 14 percent. PSA výmenou za pomoc sľúbila znížiť náklady na zamestnancov a ďalšie náklady, aby obnovila ziskovosť.
PSA od začiatku roku 2013 prepustila podľa France Info 17-tisíc zamestnancov. Na konci roku 2015 počet zamestnancov automobilky, vrátane zamestnancov v divízii automobilových súčiastok Faurecia, predstavoval 78 274.
V automobilke stanica nezastihla nikoho, kto by sa k správe vyjadril. Člen odborového zväzu CGT povedal inej rozhlasové stanici RTL, že automobilka pripravuje už štvrtý plán prepúšťania, a označil ho za „skutočný škandál“.
Situácia v PSA sa v poslednom čase zlepšila. Zisk v prvom polroku bol rekordný a PSA rovnako uviedla, že zvažuje za tento rok vyplatenie dividendy, napísala agentúra Reuters.
PSA má na Slovensku výrobný závod v Trnave.